امام‌جمعه موقت تهران در جمع مردم رشتخوار:

 ۴۵ سال از عمر بابرکت انقلاب مدیون حضور مردم است

 امام‌جمعه موقت تهران گفت: فتنه‌گران به دنبال جداکردن مردم از انقلاب هستند، فتنه ۸۸ فتنه براندازی بود و آنچه این براندازی را ناامید کرد، حضور مردم پای انقلاب بود.
کد خبر: ۹۵۶۶۸۲۲
|
۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۰
 ۴۵ سال از عمر بابرکت انقلاب مدیون حضور مردم است

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از رشتخوار، آیت‌الله سید احمد خاتمی در جمع مردم ولایی و شهیدپرور رشتخوار هم‌زمان با سالروز ۹ دی‌ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، با تأکید بر اینکه خداوند همواره یاری‌گر جبهه حق است، اظهار کرد: آمریکا به ۵۰ کشور حمله نظامی کرده، اما خداوند همواره آنها را غافلگیر کرده است، جنگ تحمیلی، فتنه‌های ۷۸ و ۸۸، فتنه بنزینی، اغتشاشات و … هفت کودتا که همه با عنایت به خداوند متعال خنثی شد.

 وی در ادامه با تأکید بر اینکه حضور مردم در تمامی صحنه‌ها حساس و موردنیاز کشور دشمنان را ناامید کرده است، افزود: مردم ما صاحب انقلاب هستند، مردم پای انقلاب باشند، انقلاب می‌ماند وگرنه آسیب می‌بیند، ۴۵ سال از عمر بابرکت انقلاب مدیون حضور همین مردم است.

 عامل پیروزی انقلاب وحدت مردم در یک هدف مشترک بود

 عضو هیئت‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به‌عنوان بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب، تصریح کرد: عامل پیروزی انقلاب وحدت مردم در یک هدف مشترک بود، فتنه ۸۸ فتنه‌ای باهدف ولایت ستیزی بود، اما روز ۹ دی‌ماه که این روز را روز بصیرت نامیدند بدان معنا بود که مردم فهمیدند هدف دشمن فاصله بین مردم و ولایت است و با حضور خود حماسه ۹ دی را خلق کردند.

 خاتمی در ادامه با اشاره به ۹ دی‌های پیش‌رو در کشور، اذعان داشت: از جمله این ۹ دی‌ها انتخابات ۱۱ اسفند است، دشمن به دنبال ایجاد رفراندوم است، آنها عنوان می‌کنند، نیامدن پای صندوق‌های رأی هم رأی است، این حرف دشمنان ما بایدن و دشمنان انقلاب است و رأی به آنهاست، مراقب ۹ دی‌های آینده باید باشیم.

 فتنه‌گران به دنبال جداکردن مردم از انقلاب هستند

 وی اعلام کرد: در انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات مجلس خبرگان رهبری ان‌شاءالله در ۹ دی آینده که ۱۱ اسفند است باز هم شما مردم افتخار خواهید آفرید، فتنه‌گران به دنبال جداکردن مردم از انقلاب هستند، فتنه ۸۸ براندازی بود و آنچه این براندازی را ناامید کرد حضور مردم پای انقلاب بود و همین نقشه‌های دشمنان را یکی پس از دیگری خنثی خواهد کرد و این انقلاب ماندنی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار